berjalan di atas manhaj as-salafush sholeh

Rasulullah صلى ا لله عليه وسلم bersabda خَيْرُ النَّاسِ قَرْنِيْ ثُمَّ الَّذِيْنَ يَلُوْنَهُمْ ثُمَّ الَّذِيْنَ يَلُوْنَهُمْ
“Sebaik-baik manusia adalah generasiku ( para sahabat ) kemudian generasi berikutnya (tabi’in) kemudian generasi berikutnya ( tabiu’t tabi’in )” (Hadits Bukhari & Muslim)
Sunday, May 30, 2010

adik mia sara in post...cute bangat

Posted by nir akhbar abdul aziz

Assalamualaikum WBT...

Buat tatapan semua peminat-peminat Ada Maya TV3...padahal aku sendiri pun tak sempat nak layan kat TV3 hehe...layan kat youtube jerla...nasib baik la ada hamba Allah yang upload kat youtube, bleh gak tahu jalan cerita skit2...

Abih semua program aktiviti terbantut bila siri Ada Maya ni tayang kat TV3...korang semua pun mesti pernahkan....ni ada la skit gambar-gambar eksklusif adik Mia Sara yang kiut-miut tuu buat tatapan all fanatik Ada Maya...layannnn...zas zas...







Banyak nyer duit...bak skit...duit yang diterima dari Astro Beyond TVC




Sinopsis Adamaya drama tv3:
Perkahwinan adalah suatu ikatan suci manakala cinta sejati menuntut pengorbanan.

Begitulah yang terjadi terhadap Adam, 24 tahun (Hussein) dan Maya, 21 tahun (Lisa Surihani). Adam kelulusan undang-undang tetapi lebih cenderung kepada fotografi. Maya, 21 tahun ialah pelajar universiti tahun kedua dalam bidang insuran.

Ibubapanya mengambil keputusan mencarikan suami yang dapat menjaganya kerana mereka terpaksa bekerja di luar negara selama lima tahun. Adam ialah pilihan terbaik kerana ibubapa mereka bersahabat baik.


Yang Terindah – Dakmie (OST Adamaya)

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah



Ni plak gambar anak menakan aku yang kiut-miut juga...batrisya in post....jeng3x...yang mana lebih kiut, cuba teka...dua-dua kiut....





mataku pun dah layu meh...jom syahid..ngantuk dah...tak terdaya nak bersengkang mata...wassalammu.

4 comments:

iemaZAIMAH said...

sangat cute!serius suke dak2 kecik yg sweet cmni

mamat said...

she adorable , cute , beautiful !
i heart her

amy said...

aaa anak menakan ko cute!muke cam arab woh! bley challenge adik mia ehe

amy.cematrix.net

BEAUTYISLAM4U said...

ouchhhh my batrisyia.....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails